Hlavná podnikania Prečo by mohol Rupert Murdoch chcieť publikácie Barclay Family?

Prečo by mohol Rupert Murdoch chcieť publikácie Barclay Family?

Aký Film Vidieť?
 

Predaj britských publikácií Telegraph a Spectator by údajne mohol získať ponuku od mediálneho magnáta Ruperta Murdocha. The News Corp predseda bol záujem o kúpu Spectator po celé desaťročia , informovala agentúra Bloomberg s ponukou až pred dvoma rokmi.

Rupert Murdoch, 92, vlastní News Corp. Obrázky GC



Bratia Barclayovci – britskí miliardári, ktorí svoje bohatstvo získali v lodnej doprave, médiách, maloobchode a hoteloch – donedávna vlastnili noviny Telegraph a časopis Spectator. Začiatkom tohto mesiaca Lloyds Banking Group, spoločnosť poskytujúca finančné služby, ktorej rodina dlhovala peniaze, nariadila zhabanie holdingovej spoločnosti publikácií. Bratia dlhovali Lloyds Bank okolo 1 miliardy dolárov , podľa Financial Times.








Murdoch vybudoval veľkú časť svojho mediálneho impéria fúziami a akvizíciami. Telegraph a Spectator, ktoré sú politicky konzervatívne, by sa mohli hodiť do existujúceho portfólia Murdochových mediálnych stránok. News Corp vlastní sériu novín v Spojenom kráľovstve, vrátane The Times, The Sunday Times a Slnko . Má pevnú kontrolu na austrálskom mediálnom trhu a vlastní aj papiere v USA, vrátane Wall Street Journal a New York Post. Rodina Murdochovcov tiež vlastní FOX , pričom syn Lachlan Murdoch pracuje ako výkonný predseda a generálny riaditeľ. rodiny čisté imanie je 17,3 miliardy dolárov , podľa Forbes.



Podrobnosti predaja, o ktorom sa predpokladá, že pôjde o aukciu, nie sú jasné. Barclays pôvodne kúpili publikácie od Hollinger International, vydavateľa so sídlom v Chicagu, teraz známeho ako Sun-Times Media Group, na aukcii. Medzi ďalšie spoločnosti predávané v aukcii patrí dnes už zatvorený blog o klebetách Gawker Media a britský vysielateľ Sky.

Akú hodnotu má telegraf a divák?

Bratia David Barclay a Frederick Barclay zaplatil 665 miliónov libier (848 miliónov USD) pre Telegraph a Spectator v roku 2004. S infláciou by cena v roku 2023 zodpovedala 1,37 miliardám USD. Skutočná hodnota spoločností v priebehu rokov kolísala. Podľa Guardianu sa očakávalo, že publikácie v roku 2019 vynesú 200 miliónov libier. V tom roku Frederick spustil proces predaja počas sporu s Davidom, ktorý zomrel v roku 2021, ale predaj nebol nikdy dokončený. Analytici odhadujú, že tieto tituly majú dnes kombinovanú hodnotu 500 až 700 miliónov libier, uviedol Guardian.






The Telegraph je v obehu od roku 1855, kedy bol založený ako The Daily Telegraph & Courier Arthur B. Sleigh, dôstojník britskej armády a autor cestopisov. Má podporoval Konzervatívnu stranu v každých britských voľbách od roku 1945 a pripisuje sa mu zverejnenie naberačky že začala druhá svetová vojna. Jeho náročná krížovka neskôr pomáhal získavať lámačov kódov za vojnové úsilie. Dnešné noviny sa týkajú podnikania, športu a životného štýlu. Získala ocenenia za spravodajstvo o vojne v Iraku a škandále s výdavkami na parlament v Spojenom kráľovstve v roku 2009. Noviny siahajú 12,2 milióna ľudí každý mesiac , podľa svojho reklamného balíka.



The Spectator bol prvýkrát publikovaný v roku 1828, čo z neho robí najstarší týždenník stále v tlači. Zahŕňa politiku, kultúru a aktuálne dianie. Boris Johnson, bývalý premiér Spojeného kráľovstva a líder Konzervatívnej strany, pracoval ako redaktor časopisu v rokoch 1999 až 2005. The Spectator spustil digitálnu edíciu v roku 2006 a americkú mesačnú tlačenú verziu v roku 2019. Minulý rok sa publikácia predala 107 000 kópií na týždennej báze.

verejné záznamy zadarmo bez poplatkov

Články, Ktoré Sa Vám Môžu Páčiť :